[slikom] Re: Instalacija i podesavanje Jaws skripte r618 za Skype 3,5x

  • From: "Bada Boksa" <bada.boksa@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 26 Feb 2008 09:13:53 +0100

Pozdrav!
Ako bi se primio posla glede outlooka, ne bi morao sve to pisati, obzirom da
na Slikomovoj stranici vec ima opsiran clanak o podesavanjima u outlooku,
autora Nijaza Skalje, tako da ne bi duplirao, mozda samo neku dopunu ako je
potrebna.
Taj, a i ostale zanimljive i korisne tekstove i programe se mogu skinuti sa
ove stranice. To sam napisala za one koji su od skoro na ovoj listi, pa da
znaju sa kakvom pomoci mogu jos racunati.