[slikom] Idalje problemi sa laptopom

  • From: Bojan Bertek <bojan.bertek@xxxxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 16 Jun 2007 23:16:11 +0200

Pozdrav svima!
Koristim ovu priliku da se naknadno zahvalim Gordanu na odgovoru u
vezi zvucne kartice. Gordane bio si u pravu kada jednom ustekam audio
kabel kaze da je prepoznao mikrofon, a drugi puta line in. Medjutim,
na stolnom racunalu imao sam takozvanu zvucnu kontrolu onoga sto se
snima dok ovdje toga nema nego samo mogu naknadno slusati ono sto je
snimljeno, do,k za vrijeme snimanja nemam kontrolu nad istim. Kako to
rijesiti ako je moguce?
Takodjer imam jos jedan problem. Naime prvo punjenje baterije na
laptopu trajalo je nekih 14 do 16 sati, i baterija mi je nakon toga
trajala jedva sat vremena. Onda sam ga ostavio punih 48 sati na
struji i rezultat je opet isti. Da li je kvaka u tome da laptop mora
biti iskljucen za vrijeme punjenja i da se ne moze koristiti kako bi
se baterija napunila bez dodatnih opterecenja, ili da idem u prvi
servis i mijenjam bateriju? Sreca sto je pod garancijom. Takodjer
treci i nadam se posljednji problem dogadja se sljedece. Ukoliko je
laptop ukljucen a sa njim se nista ne radi, nakon dvadesetak minuta
sistem se sam srusi i ponovno digne, a u nekim slucajevima se i
totalno izblesira. Stvarno ne znam sto da s njim radim.
Ispricavam se na duzini poruke ali evo da na jednom mjestu opisem
sve, pa ako mi netko moze pomoci po pitanju ovih problema bio bih
vrlo zahvalan.

Srdacan pozdrav svima

Bojan