[slikom] Hr-MobileSpeak i pitanje

  • From: "MelodyMaker" <melodymaker@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 9 May 2006 15:17:25 +0200

                      Pozdrav svima!

     Da li neko ima odgovor na moje pitanje oko Hr-MobileSpeak i njegovog
zamuckivanja i kidanja pojmova?
   Radi se o sledecem; Na dva telefona: Nk 6630, je instaliran autorizovani
Hr-MobileSpeak.
Na jednom od dva aparata, ponaša se podnošljivo.
Dok,  drugom zamuckuje, kašljuca i ko zna šta vec radi. Od kud ta razlika,
kada su isti aparati, meni im je na Hrvatskom, i instalirani su iz iste
aplikacije. Svaka korisna informacija mi je dobro došla, a zahvalan sam na
svakoj konstruktivnoj diskusiji. Srdacno,
                           Mike