[slikom] Hocu i ja Gmail

  • From: "Violeta Pecic" <viki@xxxxxxxx>
  • To: "Slicica" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 14 Apr 2007 13:30:58 +0200

     Caos,
Dakle, otisla sam tamo da otvorim svoj account, naisla na upozorenje da
prepisem ono sto je na slici, ali kako da nadjem sliku. Jaws mi ne daje
upozorenje, ili se ja lose snalazim? Sta treba da trazim? Napominjem da sam
nesto iskljucila u Jaws-ovim konfiguracijama, jer me je nerviralo pretjerano
brbljanje. Mozda mi zbog toga ne prepoznaje mjesto sa slicicom???

Thanks za odgovor