[slikom] Re: Hard disk i izbor proizvodjaca,

  • From: "Gordan Radic" <gradic@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 11 Jul 2005 02:28:09 +0200

Pozdrav Mike i ostali.
Moja iskustva su sljedeca:
Western Digital
WD-ovi diskovi otkad pratim kompjutersku tehnologiju pokazali su se kao jako losi. Iako u zadnje vrijeme nude trogodisnju garanciju, mislim da je ona potpuno beskorisno, jer, dzaba meni novi disk kad je meni nekoliko desetaka gigabajta prohujalo s vihorom. Cisto usporedbe radi, prijatelj koji se bavi servisiranjem hardvera i elektronike skuplja stare razvaljene diskove, ima ih preko 30 i pogodite koja je marka najzastupljenija medju njima?:))

IBM (stari)
Ovi diskovi su bili jako dobri, no nazalost vise ih nema na trzistu. No, da sve ne bude krasno, odredjene serije su bile jako problematicne i desavalo se da odredjeni modeli otkazu nakon jako malo upotrebe. Zbog fijaska s zadnjim serijama od prije par godina, IBM je prodao svoje pogone Fujitsu Siemensu, ali o tome u daljnjoj prici.

Fujitsu Siemens (novi IBM)
Ovi diskovi su nasljedili sve lose od bivseg vlasnika, vrlo cesto se vracaju u garantnom roku i kompjuterske trgovine ih sve manje i manje drze u prodaji. Toliko o njima.

Quantum
Ovih diskova nazalost vise nigdje nema, Maxtor je otkupio njihovu tehnologiju i jako lose barata s njom.

Maxtor
Moja iskustva s Maxtorima su vise nego losa. Od svih koje sam vidio, samo dva rade i dan danas kako treba. Najnovije iskustvo ima Zrinka s ove liste kojoj je prije tjedan dana riknuo 80 gb Maxtor star nepune dvije godine.

Seagate
Defrinitivno moj favorit. Pocetkom 90-ih su radili jako dobre diskove, jos uvijek cuvam jedan stari 120 megabajtni disk koji mi je pripomogao za prebacivanje podataka dok sam boravio u Danskoj 2001. Negdje krajem 90-ih su nestali s trzista zbog par losih serija, ali, vratili su se u velikom stilu i njihovi danasnji diskovi nemaju nikakve zamjerke, barem sto se mene tice. Cijenom ne odudaraju od ostalih, pouzdani su i brzi. Ja vec dvije i pol godine gazim 40-gigabajtni Seagateov disk i ne pokazuje nikakve znakove umora i ne stvara mi probleme. Ovo je ujedno i moja preporuka.

Regards
ICQ #274-696-026
----- Original Message ----- From: "Mike" <todosijevic@xxxxxxxxxxxx>
Sent: Sunday, July 10, 2005 5:29 PM
Subject: [slikom] Hard disk i izbor proizvodjaca,

                   Dobro popodne svima na listi,

Ovih dana treba da kupim Hard disk za Desk top racunar. Zamolio bih sve
koji imaju iskustva i konkretan odgovor: Kog proizvodjaca sa mogucnoscu na
našim prostorima da izaberem? Dosadašnje iskustvo sa 'Maxstor' Made in
Singapoor odbacujem iz licnoga iskustva i veka trajanja kod mene u korektnim
uslovima od oko godinu dana; Što cete dozvoliti, da je odviše kratko.
Pozdrav,
Mike

Za prijavu na ovu listu poslati poruku na adresu: slikom-request@xxxxxxxxxxxxx i u polju za tekst upisati, subscribe