[slikom] Re: Hajde sada...

  • From: "Edo" <slauf@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 24 May 2006 13:44:56 +0200

ok. reci da sta da scaniram i nije belaj. evo recimo scanirat cu knjigu
zivot poslije zivota pa ce mo isprobati samo se bojim da od silnog
scaniranja mu ne ode onaj klizac? Hahaha valjda nece. I ako dobro scanira
mislim da je to kucni scaner pa ce mo da vidimo ako bude belaja napravit ce
mo ga a valjda nece. Valjda ce sve i dalje raditi kao i do sada. E sad da te
pitam i ovo: Kad smo kod kvarova scanera rece mi da izbljedi slika. Koji su
razlozi i kako dolazi do toga? Malo bi bilo dobro da opises sastav scanera
posto me bas to zanima mislim na koji nacin vidi sliku ili knjigu i tako to?
Dali se nesto moze zamjeniti u koliko ode? Eto tako pa cekam na tvoje
odgovore.