[slikom] Re: HTML tag za prijelom

  • From: _ Rajko _ <r.tomic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 25 Nov 2007 10:00:29 +0100

Zdravo Gradimire

Uglavnom oni sto sam pravio za veb prezentaciju radio sam u front pate-u
jako malo sam toga radio uspomoć tagova da kazem ni 10 posto jer sve radim
ono vizuelno sa misom.

Hto sam da ti predlozim mozda kao dragan kada je drzao on skolu na jfl listi
mozda bi ta ista stvar se mogla ponoviti na istoj listi sa html tagovima i
da se tu odradi jedna mala skola htmela.

                                                    _ Rajko _
Od: "Nikola Rundek" <nikola.rundek@xxxxxxxxxxx>
Tema: [slikom] HTML tag za prijelom

Zdravo!

Molim one koji rade html dokumente da mi kažu koji tag koriste za prijelom
stranice koji je vidljiv pri ispisu dokumenata.

Hvala!