[slikom] HTML 5

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: "Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 22 Jan 2008 21:50:43 +0100

     Zdravo svima,

     Ovo je poruka koja je interesantna samo onim koji se bave html-om. Konačno
danas je dostupan na internetu dokument koji govori o novoj verziji html-a.
Radi
se o verziji 5. Da podsjetim da smo do sada radili sa html 4.0 i 4.01 te xhtml
verzije 1.0, 1.1 te radnom verzijom 2.0 ili barem mislim da je to još radna
verzija. Zatim wml 1.0 i slično.

     Oni koji žele da se upoznaju sa ovim dokumentom upućujem na sledeću
adresu:
http://www.w3.org/TR/html5/ a skrećem pažnju da je dokument velik 1,9 MB pa je
potrebno sačekati prilično vremena da Internet explorer ili FireFox to učita i
prikaže. Koliko je to veliko možda govori i to da dokument ima 504 naslova i
podnaslova. Dokument je na Engleskom jeziku i treba ga danima čitati a tek
nešto
naučiti... Obrađene su i poređenja sa html 4, xhtml 2 i slično.

     U svakom slučaju vrijedi ovo pročitati jer je nešto čime ćemo se baviti
narednih nekoliko godina. Ukoliko neko ima problema da ovo otvori i nestrpljiv
je da mu to internet explorer otvori, neka se javi na moju ličnu adresu pa ću
poslati ali to opet ne znači kako će kada se pokrene biti brzo otvoren u bilo
kojem web brovseru.

Pozdrav od Gradimira