[slikom] Re: HP compaq 610

  • From: "Nenad Stamenkovic" <stamenkovicne@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 11 May 2010 14:59:37 +0200

Hp kompaq presario cq 61 e 315 ex  je serija proizvedena krajem prosle godine
poslacu podatke u narednom emailu. Ja ga imam od aprila meseca ove godine i
veoma sam zadovoljan. Zapravo da budem iskren treba neko vreme jos da prodje da
bi se navikao na njega ali bez obzira na to smatram da sam napravio dobar izbor
a to je misljenje strucnjaka koje sam konsultovao ovom prilikom pri kupovini
laptopa.