[slikom] Re: HITNO!

  • From: <m_mujovi@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 20 Nov 2005 13:51:11 +0100

Puno  izvinjenje  moderatoru, sto pisem preko liste, ali verujte da imam
problema kad  posaljem ovoj adresi emajl uvek dobijem poruku sa greskom,e
sada pozdravljam osobu koja je indikovana na emajl adresi i zamoljavm istu
da i mene posalje na moj emajl, na moju adresu m_mujovi@xxxxxxxxxx  a isto
pozdravljam i sve sa liste, u nadi da ce doticna osoba poslati  neku
knjizicu, u ocekivanju na njegovu posiljku cika mujo ga puno
pozdravlja,....bay