[slikom] Greška pri skeniranju

  • From: "Miloš Pržić" <pmisa@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 16 Apr 2007 18:51:34 +0200

   Zdravo svima!
   Skenirao sam jednu æiriliènu knjigu, ali sam valjda ne¹to zeznuo u opcijama
tako da mi se pode¹avanje na "Serbian cirillic" nije saèuvalo veæ je ostalo na
latinici. Da li sad mo¾e nekako ponovo da se izvr¹i èitanje stranica iznova
po¹to promenim pode¹avanja, jer regularnim putem to ne ide, jednostavno dobijem
poruku "No unread pages in the bach".
   Molim vas, odgovorite ¹to pre, potrebno mi je!!!
   Izvinjavam se zbog du¾ine poruke.
   Unapred hvala i pozdrav
          Milo¹ Pr¾iæ