[slikom] Re: Gmail pitanje

  • From: Ninoslav Stankovic <ninoslavstankovic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 28 Dec 2015 17:46:16 +0100

Ako znas display name posiljaoca, odes na Gmail stranicu i odes na
edit polje za pretrage poste, upises njegov username i tabom na
pretrazi button, pa aktiviras s razmaknicom.
Trebalo bi da dobijes kao rezultat sve mailove od njega koji su ti
gore na Gmailu.
Naravno, ako si tamo praznila sanducic, badava ce ti biti pretraga
ukoliko si taj mail i na serveru obrisala.

<barbara.demirovic.92@xxxxxxx>:

Zdravo svima. Imam jedan problem s gmailom kojega trebam riješiti a
prilično mi je hitno. Evo o čemu se radi: Na stranici gmaila moram
pronaći jedan veoma važan mail, kojemu ne znam naslov ali znam
pošiljatelja. Ne znam točno period u kojem mi je stigao. No moram ga
barem pokušati naći. Može li mi netko dati precizne upute kako da to
uradim? Kao web brauzer koristim mozilu firefox na hrvatskom, imam win
sedam ultimate trideset dva bitni i nvda kao difoltni čitač ekrana.
Hvala svima. E da, gmail mi je na osnovnom html prikazu.

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom