[slikom] Re: Gmail kontakti

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 7 Mar 2011 09:17:03 +0100

    Zdravo Nikola,

Ja to nisam radio vec sam samo pogledao koje formate moze da uveze Winmail.
Usput, koristim Winmail na Vista operativnom sistemu i to je regularan Winmail
koji dolazi uz Vistu ne ovaj Winmail koji se dodaje u Windows 7. Mislim da ces
morati isprobati nekoliko formata da bi se uvjerio koji ce se najbolje
importovati. Licno sam najvise imao dobrog iskustva sa : CSV (Comma Separated
Values) i  vCard (VCF file). Kako napisah ali to nisam radio sa eksportovanim
podacima sa gmail.

    Pozdrav!

From: "Nikola Djordjevic" <djnikola@xxxxxxxxx>
Subject: [slikom] Re: Gmail kontakti

Nasao sam formate koje ima gmail. To nije problem. Problem je u tome
koji format exportovati da bi mogao da uradim import u winmail, a da
se inport uspesno odradi.