[slikom] Re: Gledanje televizije preko interneta

  • From: "milan dj" <milandj89@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 31 Jan 2013 14:09:58 +0100

Pozdrav!
Imaš na:
www.navidiku.rs

-----Original Message-----
From: slikom-bounce@xxxxxxxxxxxxx [mailto:slikom-bounce@xxxxxxxxxxxxx] On
Behalf Of Dusan Radinoski
Sent: Thursday, January 31, 2013 1:21 AM
To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [slikom] Re: Gledanje televizije preko interneta

Pozdrav Borise!

Postoje razni televizijski i radio kanali, koji mogu da se slušaju i gledaju
preko Interneta, a postoje i programi, koji objedinjuju te linkove, i povremeno
ih apdejtuju.

Ima ljudi na ovoj listi, koji o tome više znaju, ali ako se oni ne oglase,
poslaću jedan od tih programa;tj, link za njegovo preuzimanje.

Ako tvoja kartica ima i sobnu antenu (što je logično), mogla bi i ona, da nađe
neke, lokalne kanale, kojih možda nema na kablovskoj, a bitno je napomenuti, da
TV i radio preko Interneta, nemaju veze s TV-FM ili čistim TV karticama!

Dušan.