[slikom] Re: Gde se podesava volume za Jaws 4.50

  • From: "Nijaz Skaljo" <nijaz@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 27 Aug 2004 09:06:12 +0200

Zdravo Viki,
Ako koristis Eloquence onda u Jaws-u ne mozes podesavati glasnocu.
Ako se koristi eksterna govorna jedinica kao npr. Apolo, onda u Jaws
options-/Voices mozes podesavat jacinu  glasova.
Posto ne koristim ni jedan synthesizer osim Eloquence-a, ne znam da li je
pri koristenju drugih softverskih synthesizer-a moguce vrsiti ova
podesavanja.
Srdacan pozdrav

Nijaz Skaljo
nijaz@xxxxxxxxxxxx