[slikom] Re: GWConnect - problem

  • From: "Maja" <maja.vukadinovic2@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 15 Jan 2013 16:48:05 +0100

Mene muči neki drugi problem. Ja isto koristim spomenutu verziju SKYPE-a.
Htjela sam ga deinstalirati i instalirati ponovo, ali sam dobila obavijest
da nešto trebam ukloniti ručno, pa me zanima kako se to radi? LP!

From: "Nikola Rundek" <nikola.rundek@xxxxxxxx>
Subject: [slikom] GWConnect - problem

Pozdrav!

Je li tko upoznat s problemom pri pokretanju programa GWConnect?

Dobivam poruku da se ne moze pokrenuti Skype RunTime.
Pri svakom se pokusaju pokretanja, broj oznake greske mijenja, ali prvi dio
poruke ostaje isti.
Pise da se obratim tehnickoj sluzbi.

Radi se o inacici GWConnect 2.1.

Hvala!