[slikom] Re: Fw: Message failed to send

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 3 Dec 2006 08:45:59 +0100

          Zdravo svima,

     Nakon tri sedmice ja se vracam ponovo moderatorskim i
administratorskim obavezama. Boro ce na zasluzeni odmor. I ako nisam
moderisao  listu znam za probleme koji su se pojavili. Ne radi se o
problemima na listi slikom vec na serveru pa su problemi tako prisutni na
svim listama koje su smjestene na www.freelists.org. Ovakve poruke dolaze
uglavnom za one koji su se registrovali i imaju svoj password na
www.freelists.org kako bi mogli da podesavaju neke opcije preko web
pristupa a ne kroz komande koje se upisuju u porukama. Za vise detalja o
registrovanju pogledajte na: www.freelists.org/login.html kao i
mogucnostima koje vam stoje na raspolaganju za sve liste na koje ste se
prijavili.
Dobijanje ovakve poruke za onog ko se nije registrovao je ocigledan primjer
greske na serveru.

Pozdrav, Gradimir