[slikom] Ftp upload program

  • From: Edo <slauf@xxxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 21 Apr 2007 23:41:33 +0200

Vozdra raja. Reci te mi dali postoji ftp program putem kojeg mogu na ftp server
da uploadam datoteku ali tako da kad konekcia napravi refresh da mogu nastaviti
dalje slati datoteku odakle je stalo? Problem je kod mene sto svakih 6 sati
imam refresh konekcie zbog obracuna pa tako u koliko kopiram datoteku preko
windows explorera na ftp server desi se to da kad pukne konekcia da moram slati
odakle sam stao ili da neznam dokle je doslo tj vidim pjesme koje sam poslao
ali ne sve jer je pukla veza i nemogu da znam odakle treba dalje da nastavim.
Dali za ovo imate rijesenje?