[slikom] From subject received

  • From: Misa Radovanovic <musicmaestro@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 18 Jan 2008 23:43:19 +0100

Pozdrav svima! Od nekog vremena kada pregledam poruke u outlook expresu, Jaws
mi iscitava ono sto ste mogli procitati u naslovu poruke.
   primetio sam dsa je potrebno da dva puta pritisnem enter, da bi  bi poruku
mogao da procitam. Ranije je bilo dovoljno da to jednom ucinim.
   Da li neko zna sta sam ja to uradio, da mi je pregled poruka postao tezi
nego ranije?
   Svima koji budu pokusali da mi pomognu da stvar vratim onako kako je bila,
unapred zahvaljujem.