[slikom] Forum je ponovo aktivan

  • From: Saša Grbić <gsasa@xxxxxxxx>
  • To: "Grupa Slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 20 May 2006 04:39:39 +0200

Pozdrav svima. Zelim vas obavijestiti da je forum ponovo aktivan, s tim sto
vise kao aplikaciju ne koristim Simple machines forum vec phpbb2 forum. Nadam
se da su neki od vas pisali na ovom forumu pa im je i poznatiji od ovog koji
sam ja koristio. Registracija je jednostavna. Kad se uzme link register otvara
se stranica sa licencom. Ispod teksta imaju dva linka. Jedan nam ka¾e da se
sla¾emo sa licencom i da imamo vi¹e od trinaest godina. Nama taj link treba.
Kad se otvori nova stranica onda se popuni formular, to po¹aljete i onda èekate
da ja odobrim nalog. Slanje attachmenata je jednostavnije nego kod starog
foruma. Kada otvorite stranicu za slanje poruka izmeðu ostalih stavki naæiæete
i opciju da dodate file za slanje. Kada ste ga prona¹li onda kliknete na dugme
add attachment. Sada morate malo saèekati dok forum povuèe attachment. Kad je
to gotovo forum vas vraæa na onu istu stranicu. Sad mo¾ete upisati subjekt i
tijelo poruke i onda sa dugmetom post poslati sve to.