[slikom] Fokus

  • From: Misa Radovanovic <musicmaestro@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 16 Apr 2007 10:37:00 +0200

Pozdrav svima! Sticuci neka znanja o nacinu koriscenja interneta, i kompjutera
uopste, verovatno idem i nekim stranputicama, ali se nekako snalazim. Kad nesto
zapne dodem ovde, i po mnogim savetima zapamtim neke koji su mi u tome pomogli,
i ako ih licno nisam upoznao. Ne znam ni kakav glas imaju, a kamoli da ih
pipnem. (To za one da se malo nasmeju).
      Aleksandru Djordjevic, za vracanje u nazad. Back space. alt+leva
strelicaGradimira za F7 za link listu  Violetu za redanje fajlova u wordu,,
Slobodana Stankovica za ubacivanje E-mail poruke u zeljeni folder, "aplikacioni
taster +v" ITD.
   Neka mi ne zamere oni koji su mi to isto ucinili ali ih se trenutno ne mogu
setiti.
   Hvala, svima,  najlepse jos jednom.
   Nisam sada hteo da pisem knjizevno delo vec zelim da saopstim kakve
informacije koristim za ovladavanje racunarom. Dakle one sto jednostavnije i
sto pouzdanije, ako je to ikako moguce.
   E, sada, posto sam naucio da izaberem link iz liste linkova, postoji li
mogucnost da ja njega odmah prozovem?
   Kada to uradim tasterom enter, onda dobijam listu svih linkova gde je i taj
koji sam odabrao. Istina donjom strelicom ja dodem do njega,  i uglavnom nadem
sta me interesuje, ali zanima me da li postoji nacin da ja to nekim postupkom
uradim odmah ne prelazeci strelicom na dole i po nekoliko desetina linkova, da
bih dosao do onoga koji sam otvorio.
   Da budem ako je moguce jasniji, da li postoji nacin da zeljeni linkposetim
na isti nacin kako se to radi u mobilnom telefonu, za one koji koriste internet
na ovaj nacin.
   Kao sto je i red svima koji pokazu volju i ucine bilo sta sto bi mi pomoglo
da ovaj mali problemcic resim na odgovarajuci nacin unapred zahvaljujem.
   22. aprila (travnja) ce godina dana kako je kompjuter usao u nas dom, pa bi
bila sramota da to ne znam ako zaista neki nacin za to postoji. Hahahahaha!
Misa.