[slikom] Re: Fis - nova verzija

  • From: "Dragan Miljojcic" <gagabim@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 29 Jun 2005 08:58:03 +0200

Pozdrav Gordane,

Sasvim je verovatno da je nesto do tvog kompa, kako si i sam pretpostavio.
Ono cime bi trebala da se odlikuje ova verzija Fis-a je upravo suprotno od
onoga sto se desava kod tebe. Stara verzija je imala problema sa brzinom
reakcije na komande, dok na pet ili sest racunara na kojima sam isprobao ovu
novu verziju, ona nema nikakvog primetnog zastoja. Izmedju ostalog, da
navedem da ja jos uvek radim sa Pentiumom na neverovatno malih 350 mhz, i
upravo na njemu izuzetno dobro radi sto se tice brzine. Dok sam testirao ono
sto uradim, procitao sam gotovo citav Asimovljev Zaduzbinski ciklus u
poslednjih nekoliko meseci i brzina mi nikad nije pravila probleme.
Zato te molim, ukoliko uspes da utvrdis u cemu je stvar kod tebe, da mi to
napises pa ako je do Fis-a da to ispravimo.

Srdacan pozdrav,
Dragan.