[slikom] Re: Fine Reader 8 i Cirilica

  • From: "Dalibor Savic" <savadm@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Jan 2008 23:01:12 +0100

Mislim da je kodna strana u pitanju
----- Original Message -----
From: "Darko Milošević" <darko.pogacic@xxxxxxxxx>
To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Sunday, December 30, 2007 7:58 PM
Subject: [slikom] Fine Reader 8 i Cirilica

Pozdrav svima na listi.
Ovo pitanje pre svega pitanje je za one koji dugo godina koriste ovaj OCR
program, a reč je o ABBYY Fine Reader 8 verziji.
Instalirao sam ovaj program, i napravio sva potrebna podešavanja, kao što
sam to činio uvek kada sam instalirao Fine Reader.
Kao jezike za prepoznavanje, odabrao sam:Serbian Cyrillic, Serbian Latin,
English, i Numbers, tako da automatski budu prepoznati po sadržaju teksta.
Kada sam pokušao da skeniram neki tekst ćirilicom, ABBYY Fine Reader ga je
uredno prepoznao, i za one koji vide na ekranu prikazao ćirilični tekst.
Međutim kada sam pustio učitavanje, odnosno opciju Read All Pages, a potom
rekognizovani tekst prebacio u Microsoft Word, dobio sam sve, ali tekst
nikako.
Umesto tekst-a, pojavile su se nekakve kockice, čije značenje nije poznato
ni osobama koje su sa potpunim stoprocentnim vidom.
Da li mi neko može odgovoriti na ovo pitanje, ali neko ko je već imao ovih
problema, i ko je to uspešno rešio.
Veliki pozdrav.
Dare.