[slikom] Re: Facebook kontakti na skajpu pitanje

  • From: "Nikola Rundek" <nikola.rundek@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 4 Nov 2013 23:00:24 +0100

Pozdrav!

Kako rece Darko, nije moguce pisati poruke sa skypea facebook kontaktu kada
je on izvan mreze.

Za citanje povijesti razgovora rabi precicu koju nudi jaws skripta.

Kada se nalazis u prozoru dopisivanja s kojim kontaktom, pritisni alt+broj
jedan dvaput brzo.
Otvara se virtualni prozor u kojemu se mogu citati poruke strelicama.
Mozes koristiti i ctrl+home ili ctrl+end za pomicanje na pocetak ili kraj
trenutnog prikaza.

Na vrhu prikaza ili na njegovu kraju nalaze se linkovi:
show previous messages (prikazi prethodne poruke) i Show next messages
(prikazi sljedece poruke.
Aktiviranjem ovih linkova otvara se novi prikaz poruka.

Virtualni se prozor zatvara tipkom Escape cime se vracas u otvoren prozor
dopisivanja.

Nikola Rundek
Centar za odgoj i obrazovanje
(Center for Education) "Vinko Bek"