[slikom] FXmax

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 7 Nov 2013 22:16:01 +0100

Pozdrav! Mo¾ete li mi reæi da li kod vas na mozili radi navedena skripta? Kod
mene radi na internetu, ali na mozili ne radi! Izbrisao sam ih i ponovno
instalirao i ponovno u mozili ne rade. Da li je i kod vas tako? Ako postoje
nove skripte mo¾ete li mi ih poslati? Jednostavno kada hoæu oznaèiti dio teksta
stisnem tipku f8 i oznaèim tekst dokle ¾elim i nakon toga trebam stisnuti
shift+f8 i javs ne izgovara komplet toliko i toliko karakters ¹to znaèi da na
mozili to ne radi? Ako znate kako to osposobiti bio bih zahvalan jer sam ¾eljan
uèenja, a liste su tome i namijenjene.
Boris Bjedov