[slikom] Re: [FC] Windows liwe messenger i rekklame

  • From: Edo <slauf@xxxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 21 Apr 2007 19:28:38 +0200

Vozdra raja. Kako sam mogao primjetiti ovaj windows liwe messenger salje
reklame u dnu kad se tipka s nekim to dovodi do nekog klikanja explorera koji
se ne pojavljuje ali se cuje to klikanje kao da racunar nesto radi bez pitanja
ili kao da otvara nekakve reklame. Ovo mi se desavalo isto i na paltalku ali
kad sam uplatio nick sve je bilo kako treba sto znaci da naplacuju taj servis.
Ovdje je slucaj kad tipkam s nekim na privat u jaws kursor navigacii posto mi
je na njemackom jeziku windows liwe messenger pojavjuju se neke reklame na
mjestu gdje se tipka tipa I B nova ponuda mobitela pa tek onda ispod toga jaws
cita sta se tipka. Dali vi znate ovdje u cemu je proble? Dali ste ovo mogli
primjetiti sa ovim novim windows liwe messengerom? Ipak naj bolji je zbog toga
onaj windows messenger ali je ovdje belaj sto se nemoze slika nakaciti a na
liwe to ide. Ima li ikakva sansa da se ove reklame ukinu? Desava se isto tako
kad s nekim tipkam i i zatvorim prozor s kim tipkam da racunar napravi pauzu od
5 sek i tek onda jaws progovori i sve mogu raditi kako treba. Imam utisak a
volio bi da nisam upravu da ovaj liwe messenger salje reklame tj loaduje ih bez
pitanja. Ima li sza ovo rijesenje?