[slikom] Re: Engleski jezik

  • From: "Milos Przic" <pmisa@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 5 Nov 2006 21:43:42 +0100

   Pohvale su jos manje tema ove liste. A ti, ako imas argumente a smatras
da odudaras od teme, pisi privatno, brate. I ne shvatite ovo kao da se ja
hvalim, razmecem nekakvim znanjem ili neznanjem. A da. Rekao si: "Znam ja
veoma dobro koji su govori usli u nas jezik, koji nisu..." Svi ti govori su
unutar naseg jezika, a ja nisam govorio o govorima nego o dijalektima,
tacnije  dijalektizmima koji su usli u standardni jezik. jezik.
   Pozdrav!
          Milos Przic