[slikom] Elektronske knjige

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <cyberblind@xxxxxxxxxxxxxxx>, <slikom@xxxxxxxxxxxxx>, <belistap@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 16 Aug 2004 04:34:11 +0200

Pozdrav svima na listama
Za pocetak bih vam htio reci da sam rijesio problem .lit formata. Za one
koje zanima, to je format koji koristi Microsoft Reader. Neki ce reci: 'ah,
jos jedan novi format', no, problem je u tome sto je zasticen, te se ne
smije ilegalno distribuirati. S druge strane, jedini citac za taj format je
Microsoft Reader.
Naravno, guglajuci malo, pronasao sam i konverter koji taj format pretvara u
HTML, tako da sam rijesio problem s dvije knjige koje sam imao. Za daljnje
informaicje o ovome mozete mi se javit privatno.
Razlog ovog maila nije .lit format. Zelio sam samo da saopcim clanovima
lista, da se na mom FTP serveru malo prosirila elektronska kolekcija, pa tko
zna dobro engleski (jer, sve su knjige na engleskom), nek posjeti:

ftp://stf.kicks-ass.net/!e-books/

Zasad gore ima oko 200 mb maerijala, te uz beletristiku i nekih strucnih i
manje strucnih materijala za rad s Windows-ima, Unix-om, LInux-om i Visual
Basic-om.

Pozdrav