[slikom] Re: Easy CD Creator 5

  • From: "Iksi hacker" <iksi@xxxxxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 8 Jun 2005 13:39:00 +0200

Caos Slavek! Easy cd creator nije uopste komplikovan za koriscenje naime
postupak je isti sta god da rezes samo treba da otvoris odgovarajuci
projekat. Kad otvoris easy cd creator kreci se tabom i imas razne opcije
poput make a data cd button make a music cd button i tako dalje. Znaci data
cd ti je za filmove programe itd a music cd je za udio diskove. E sad ni ja
se ne secam kako tacno ide jer peticu nisam koristio odavno zbog toga sto
nisam imao drajvere za moj rezac tako da nije funkcionisala. Ali ima
nekoliko prozora izmedju kojih se kreces sa tabom. Jedan je select source
ili tako nesto tu biras sa koje ces particije da biras muziku ili sta god
onda 1 prozor u kom ti pise lista falova i foldera treci prozor ispod ti je
lista foldera i fajlova koje si ubacio da rezes i na kraju je cini mi se
naziv niska koji mozes promeniti tako sto dodjes na to pritisnes application
taster i onda slovo n dobijes rename i tu upises ime koje zelis. Kad popunis
disk pritisnes alt f i slovo r da bi otisao na rocord tu ti je uglavnom sve
podeseno ali pogledas za svaki slucaj na kojoj se brzini reze i tako to i
odes na record button posle cega naravno krece rezanje. To ti je o od
prilike nekakvo krajnje sturo ali cini mi se dovoljno uputstvo za koriscenje
jer ja sad nemogu svega da se setim. Sorry ako nesto nije bilo jasno.
pozdrav