[slikom] Re: Dva pitanja za poznavaoce eksela

  • From: "Dalibor Savic" <savadm@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 1 Nov 2006 12:33:39 +0100

Caos Viki mislim da je to kopiranje iz celije u celiju naprimer ime dalibor
se nalazi u a 1 a treba da bude i u a2 a3 a4 itd znam da to mogu rucno da
ukucavam pa kad udarim enter da predem u celiju ispod ali zamisli da moras
50 puta daotkucas isti pojam u 50 celija  to se sa misem radi tako sto ima
krstic na donjem desnom uglu celije i kad se povuce koliko ga vuces celija
toliko ce da kopira nadam se da sam bio malo jasniji ja sam u ovome totalno
pocetnik pa i ako ovo ne objasnim kako treba nemojte zameriti D