[slikom] Re: Drag and drop

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 5 Jul 2011 15:58:35 +0200

    Zdravo Nikola,

Ova opcija ne radi baš uvijek kako se misli. Ponekada je za drop, to jest za
ostavljanje nekog objekta potrebno da se dovuče sa funkcijom pritisnutog
lijevog
tastera miša. To zavisi od tipa objekta kao i konkretnog mjesta gdje treba da
se
nalazi pokazivač miša, u ovom slučaju JAWS kursor..

Za pravilno pozicioniranje kursora na nekoj web strani, konkretno u Internet
Exploreru ili Firefoxu koristi sledeće dvije prečice:
Insert+Delete.
Insert+Control+Delete.

    Pozdrav od Gradimira.