[slikom] Download Meta Products

  • From: Darko Milošević <daremc@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 6 Sep 2005 20:06:11 +0200

Zdravo svima. Vec duze vreme poznato je da na slikomovom sajtu postoji u
download sekciji program Download Meta Product, ili kako je poznatiji kao
Download Express. Primetili smo svi mi kao korisnici ovog programa da postoji i
prevod na Srpski jezik, i ja sam ga istestirao. Posto sam video da je prevod za
Srpski jezik ne adekvatan, jer ne postoje dijakriticki znaci pri pisanju
prevoda, a isto tako i prevod je radjen pola na Srpskom, a pola na Hrvatskom,
jer je koriscena ijekavica, napravio sam ovaj prevod adekvatnijim.
Sada prevod sadrzi dijakriticke znakove, i neke stavke su bolje prevedene, te
ako je neko zainteresovan, moze mi se javiti na mail, a isto tako ga i
moderator i web master slikoma moze postaviti u download sekciju.
Veliki pozdrav Dare.