[slikom] Re: Dial up networki nod32

  • From: Goran Macanoviж <goran-m@xxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 31 Jul 2004 20:34:06 +0200

zDRAVO bORO,

oVO JE SAD USPJELO! tAMO JE BILO NEKIH 16 STAVKI A JA SAM RASCEKIRAO ONE
KOJI SE ODNOSE NA NOD32 I DVA ISTA FILE-A KOJI GLASE:
LOADPOWERPROFILE    RUNDLL32.EXE POWRPROF.DLL,LO
dA LI JE TO TAJ TROJANAC. aKO JESTE KAKO DA GA NADJEM I DA GA UNISTIM? dA LI
SE MOZE NACI PREKO FIND OPCIJE? kAD SAM POCEO DA TI PISEM OVU PORUKU
PRIMIJETIO SAM DA MI JE KAD SAM PRITISNUO CTRL+R OTVORIO MESSAGE - CYRILLIC
(KOI8-R)
sTA TO ZNACI?
uZ NADU DA NIJESAM PREVISE NAPORAN SALJEM VAM
Veliki pozdrav
Goran Macanovic
Ul. VII crnogorske br.36/2
Tel. 083/214-933