[slikom] Deinstalacija Norton AV

  • From: "Mike" <todosijevic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 2 Nov 2005 23:07:04 +0100

                      Pozdrav prijatelji,

     Verovatno je ova informacija zakasnila, ali sam kopajuci po svojoj
arhivi pronašao poruku: Kako deinstalirati AV Norton? Odgovor je veoma
jednostavan. Sa site od Symantec, skinete alatku: rnav.ex i pošto je
izvršna, njenim pokretanjem ce te pocistiti Nortona iz vašeg racunara. Zao
mi je da ovu informaciju nisam ranije prosledio, ali ce me radovati ako
nekom pomogne, jer sam i sam imao takvih problema. Pozdrav
                         Mike