[slikom] Re: Datum i mesec u outlook expresu

  • From: "Nebojsa Tasic" <nele275@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 6 Nov 2010 21:58:23 +0100 (CET)

Miso, probaj sledece:
1. otvori Control Panel
2. klikni na: Date, time, language and regional options
3. klikni na: Change the format of numbers, dates and times
4. na kartici regional options koja je mislim prva pa ce ti se odmah
otvoriti u kombo boxu Select your present location odaberi Serbia and
Montenegro ili tako nesto i na kraju naravno potvrdi.

Mislim da ces posle ovoga dobiti ono sto zelis.
Pozdrav.