[slikom] Date and Time

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 30 Jun 2004 00:00:39 +0200

          Pozdrav za sve!

Ovo pitanje je za one koji koriste neke alate od Nortona. Sjecam se jos
verzija Norton Utilite za DOS, mislim da to bijase verzija 6 ili slicno.
Postojao je jedan fajl koji se pokrece iz komandne linije i omogucavao je
da promjenim datum i vrijeme fajlu to jest ono vrijeme kada je konkretan
fajl kreiran. Sada mi to opet treba ali tog fajla nemam. Zna li neko za ovo
i da li je nesto slicno sreo da radi pod Windows-om. Ja sam sebi u istinu
uradio jedan program u Vizual Bejziku koji to radi i jos su mu komande na
Srpskom jeziku, koristeci neke Windows api funkcije ali mi to radi jedan po
jedan fajl a ja trebam da zamjenim datum  i vrijeme za vise od 5.00 fajlova
i to da im dam datum kojeg ja zelim.
Imali neko konkretno nesto za ovo osim da pokrecem jedan po jedan fajl i da
mu upisujem nove podatke?

Gradimir