[slikom] Da li vam se ovo desavalo?

  • From: "Milica Ilic" <milicaili@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 26 Oct 2008 23:23:26 +0100

Dragi slikomovci i slikomovke moja prijateljica i ja imamo sledeci problem,
instalacija windows live mesingera pored foldera instalacija, nalazi nam se u
moim dokumentima. Nemozemo je nikako izbrisati odatle, a ni iseci. Uvek pise
eror, greska, moj drug je probao sa misem i nije uspeo. Probali smo u korpu
risajkl bin da posaljemo ni to nece. Sta u tom slucaju uraditi?  Kad  kopiram
ne vredi i dalje pored kopije ostaje u moim dokumentima. Kako ovo za mene ne
shvatljivo resiti?