[slikom] Re: Da li se to i vama dogadja sa gmailom

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: "Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 20 Jun 2010 09:11:57 +0200

    Zdravo Zorane,

Koju adresu upisuješ kada pristupaš na gmail? Da li upisuješ: www.gmail.com ili
nalaziš link na nekom drugom mjestu?
    Ako nisi koristio, predlažem da probaš gmail naći preko linka sa portala
slikom. Upiši sledeću adresu: www.slikom.org/access i kada ti se otvori strana,
pritisni, Alt+2 da fokus postaviš na link za gmail ili ovaj link pronađi na
neki drugi način. Onda enter i otvara ti se gmail strana za login ali je njen
izgled kao i sve ostalo kasnije drugačije nego ako si pristupao preko adrese:
www.gmail.com.
    Ja sam ovog jutra probao da pristupim i ne pojavljuje se nikakvo dodatno
edit polje za upis koda sa slike. To inače zna da se desi ako si upisivao
pogrešan password.

    Pozdrav!

From: Zoran Radisavljević
  Subject: [slikom] Da li se to i vama dogadja sa gmailom

  Dobro vece svima na listi. Od danas mi se desava kad odem na gmail i kad hocu
da se prijavim sa svojim korisnickim imenom i lozinkom da mi nudi neki kod sa
slike kod lozinke. Da li jos neko nailazi na takav problem, postoji li nacin da
vratim podesavanja koja sam do danas imao, da se bez tog famoznog koda sa slike
ulogujem na svoj nalog? Unapred hvala na odgovorima i eventualnoj pomoci,
pozdrav Zoran.

  __________ Informacije iz ESET NOD32 Antivirus, verzije baze virusnih
definicija 5210 (20100619) __________

  Poruka je proverena putem ESET NOD32 Antivirus.

  www.nod32adria.com