[slikom] Re: Da li je istina?

  • From: "Radovanovic Misa" <musicmaestro@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 8 Dec 2006 15:11:41 +0100

Ne znam koliko je to za nas interesantno ali jetelekom republike srbije
objavio da će prilikom puštanja 3g mreze krajem ove godine imati promociju
svoje usluge dezurno oko.
   Ona je namenjena vozačima koji će moći zahvaljujući mobilnom telefonu da
prate stanje u saobraćaju na graničnim prelazima u Beogradu i još nekoliko
većih gradova.
   U t svrhu u beogradu će na glavnim raskrsnicama biti postavljeno 5 kamera
a još 100 na različitim tačkama širom zemlje. MR.