[slikom] Re: Da Jaws brze cita

  • From: "Milan" <milned@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 21 Jun 2007 09:06:57 +0200

insert i slovo "j" da udjes u podesavanja jawsa. potom "o" ulazis u opsta
podesavanja pa slovo "v" ulazis u voice ili podesavanja glasa tu imas dve
opcije ako hoces da brzinu povecas za sve kursore istovremeno idi u global
ukoliko zelis posebno da ih podesavas idi u individual.
tada tabulatorom prosetas ako koristis anrider dok ne zacujes rate. ukoliko
koristis samo jaws dok ti nekaze rite colons tu strelicama gore dole
povecavas i smanjujes brzinu.kada je podesis samo odes do ok i to je to.