[slikom] Cudno ponasanje skenera

  • From: "Milica Ilic" <milicaili@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 30 May 2010 12:22:29 +0200

Dragi prijatelji
Koristim skener hpeov, i finereader 10, medjutim imam jedan cudan problem.
Naime, skener je bio iskljucen iz struje, i naravno kad sam ga ukljucila trazio
je da ga podesim, to sam uradila i potvrdila. Medjutim, kad izadjem svaki put
iz finereadera i kad krenem nanovo nesto da skeniram, opet mi trazi
podesavanja. Odem dakle u tuls pa options pa scaner open i nadjem skener i
potvrdim, i nije mi dakle jasno zasto se ovo dogadja, i kako ovo resiti?