[slikom] Re: Cudna pojava kod cuvanja Google stranica

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 4 May 2010 12:50:22 +0200

    Zdravo Dobrinko, zdravo Nino,

    Ja ovo ne bih nazvao cudnom pojavom vec odlukom Google ili ljudi koji tamo
rade da onemoguce da se takav dokument snimi. Nije ovo neuobicajena pojava da
se neki sadrzaj web strane nemoze snimiti, da mu se nemoze vidjeti izvorni kod
i slicno. O razlozima ne mislim da vrijedi raspravljati.
    Ja licno koristim onu verziju Google pretrazivanja koja se zove,
pristupacnija verzija, "Google Accessible Search" i na njoj ovo moguce snimiti.
Pokusajte i vi pa ako je za vas bolja onda je i koristite. Link za ovu verziju
Google pretrazivanja je:
http://labs.google.com/accessible/

    Pozdrav od Gradimira

From: Dobrinko D.
  Subject: [slikom] Re: Cudna pojava kod cuvanja Google stranica

  Ista je stvar i kod mene, te ja ponovim pretragu i tada dobijem rezultate.
  Dobrinko.D