[slikom] CallerID

  • From: "Dzele" <dzele@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 22 May 2006 08:05:28 +0200

     Postovanje, vec sam se na listi raspitivao o identifikaciji poziva i Nijaz
mi je preporucio U.S. Robotics 56K Soft PCI Voice Faxmodem i program Call
trace1.b5. Kupio sam novi comp pre par dana, i uz njega dobio  Smart Link 56K
Voice Modem, i planirao da ga zamenim za Robotics kada ga nadjem. Iz
radoznalosti instaliram PhoneTray, i prijatno se iznenadim jer identifikacija
poziva radi i sa ovim. Mozda ce nekom biti korisno, jer nije uvek lako pronaci
neki kao U.S. Robotics, bar meni nije uspelo osim polovan u oglasima.
Pozdrav
Dzele