[slikom] Re: CallTrace

  • From: "Violeta Pecic" <viki@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 28 Apr 2007 14:46:48 +0200

     Caos svima,

Koristim ADSL + ISDN i naravno, sinoc sam neslavno prosla nakon instalacije
Pfone Tray programa. Onda sam malo prosvrljala internetom i pronadjoh Caller
Id Monitor koji ima cak i podrsku za hrvatski jezik.
Instalirala sam nekakvu verziju (priznajem da jos nisam skapirala da li imam
ogranicenje), mora puno da se koristi Jaws kursor, ali program radi. Dakle,
ukoliko ste u kompjuteru sacuvali modem za dialup ili ISDN adapter, onda je
moguce koristiti ovaj program. Ja sam cak kreirala vise zvucnih fajlova koji
mi najavljuju ime pozivatelja. Program daje mogucnost da se na jedno ime
unese vise brojeva, a umjesto zvuka mogu se koristiti slike.

Mahanje