[slikom] Re: Call Trace i ISDN

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 27 May 2006 13:39:30 +0200

Caos, Viki.
Ne znam kako je kod vas rijesen ISDN paket, odnosno, koje se sve uusluge
daju u paketu, no trebala bi moci pogledati broj pozivatelja s bilo okojim
programom za pracenje poziva.
S Asusovim ISDN karticama dolazi software kji izigrava i telefonsku
sekretaricu i telefon (ako se spoje mic i slusalice) te ima mogucnost
prikaza broja.
Uglavnom, ako ti je komp spojen u analogni prikljucak na ISDN uredjaju, onda
bi tgrebali raditi svi programi za prikaz broja, a ako je spojen digitalno,
probaj preko softwera od kartice ili testiraj ove standardne programe o
kojima se prica na listi.
Regards

ICQ #274696026