[slikom] Re: Bookmarkers u html i Jaws skracenica

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 21 Sep 2005 06:10:00 +0200

     Zdravo Dragane!

Hvala na odgovoru. Ja sam poprilicno zauzet a sada vidim da sam umjesto,
Insert+3 procitao kao, Insert+F3. Jos jednom hvala.

Gradimir

Pozdrav svima!

Ivane, to je komanda koja je oznacena sa:
"Pass Key Through "
Posto se ova komanda pritisne, sledecu komandu ce Jaws ignorisati i
proslediti je direktno aplikaciji. Ovo je vrlo korisna komanda kada je neka
tastaturna kombinacija koju koristi Jaws u sukobu sa tastaturnom komandom
neke aplikacije.

Jaws uvek ima prvenstvo u slucaju da se njegova tastaturna komanda poklapa
sa aplikacionom. Ako pre upotrebe same komande upotrebimo "insert+3", Jaws
ce nam najaviti da ce sledecu tastaturnu komandu proslediti direktno
aplikaciji sto ce nam omoguciti da zaobidjemo standardni prioritet u
prosledjivanju komandi.

Srdacan pozdrav,
Dragan.