[slikom] Re: Block sender

  • From: "Violeta Pecic" <viki@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 1 Jul 2005 22:38:13 +0200

Gordane, znam za "message rules", ali me zanima sledece:
ako ja na primer podesim da budu blokirane poruke sa adrese:
gradic@xxxxxxxxxxxxxx koje stizu na Slikom, da li cu ja dobijati poruke sa
te iste adrese ali na listi "Oko vatre"? Ili, da li cu dobijati privatne
poruke od te iste osobe? Plasim se da to nije tako.

Hvala

Pozdrav