[slikom] Re: Block Quote

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 19 Jan 2008 00:43:20 +0100

Pozdrav!
Mozda nece rijesiti problem onako kako si htio, ali mozes napraviti
sljedece.
Idi u Tools, Options, pa na Send tab.
Onda prosetaj tabom do Plain text Settings buttona. Napominjem da ovo
funkcionira samo ako je OE podesen da salje poruke kao plain text.
Zatim prosetaj tabom do "Indent original text with" check boxa. Stisni jos
jednom tab i dobit ces combo box sa izborom znakova greater, vertical bar i
colon, ili >, | i :.
Ako ti ovi znakovi ne odgovaraju, uvijek mozes maknuti kvacicu s prethodnog
check boxa i tvoje poruke u replyjevima nece imati nikakav predznak na
pocetku reda.
Nazalost, svi ljudi koji tebi pisu bi trebali imati isti setting da bi se
ovo potpuno izbjeglo.
Regards
MSN: zarakijel@xxxxxxxxx