[slikom] Bitrate i sve sto uz to ide...

  • From: Milos Przic <milos.przic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 25 Feb 2008 14:23:12 +0100

   Zdravo svima!
   Pokusavam da pomocu total video convertor-a prebacim jedan dvd sadrzaj u
divx avi, ali nailazim na problem da mi sat vremena materijala iznese oko 1 gb.
Kako god da sam pokusavao da podesavam u opcijama formata, ispao je ili zvuk
nekvalitetan, ili se slika skroz gubila.
   Kako dakle da podesim koju opciju u podesavanjima za divx avi da bih dobio
meru otprilike velicina 700 mb na sat i po vremena. Sta konkretno u
podesavanjima smanjuje kvalitet slike ili ga povecava, sta smanjuje ili
povecava kvalitet zvuka, i t d... Nadam se da ce se naci neko ko ce imati
dovoljno vremena i strpljenja da mi napise koji red o tome.
   Uhapred hvala!
   Pozdrav!
          Milos Przic