[slikom] Re: Besplatno telefoniranje

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 23 Jan 2006 02:38:22 +0100

Da, to definitivno stoji, jer je telefonska pretplata u Hrvatskoj oko 10
eura, plus sto se placaju i telefonski impulsi.
To znaci da cak i da se svaki mjesec mora uplatiti 5 eura, opet bi bilo
duplo jeftinije u startu i vrlo vrlo jeftinije tokom mjeseca. Naravno, ovo
podrazumijeva da je korisnik zakacen na FlatRate Internet vezu.
Regards

ICQ: #274696026